Handphone Rosak

Assalamualaikum kepada yang sudi mengunjung blog Atikah ^_^

    Post kali ini mengenai telefon bimbit Atikah yang rosak. Wuuu :'( . Sodih den. Handphone Atikah mula rosak pada Jumaat lepas. Betul-betul sampai rumah lepas balik dari asrama. Tau pula dia nak rosak bila. Ish ish ish.

    Bila dah rosak tu, tiada lagi nak WHATSAPP, INSTAGRAM, WECHAT dan seumpama dengannya. Huhu. Sedihlah juga. Kalau nak buka wechat pun, pinjam handphone orang. Nak buka whatsapp? Memang taklah jawabnya. Sudahlah dorang suka sangat bagi maklumat kat sana. Tak dapat nak upload gambar kat instagram lagi. 

    Ayah ada cakap, baik beli handphone baru saja berbanding hantar repair. Huh! Kalaulah Atikah ni ada duit, memang akan belilah. Tapi duit tiada. Macam mana juga. Nasiblah juga Atikah ni ada handphone NOKIA. Dapatlah juga guna untuk keperluan. Hehe. Sampai di sini saja. Nanti Atikah post baru lagi.

Wassalam.


4 comments:

Siti Nur Zawanah Binti Tangah said...

hahahah . ptt menghilang masa cuti tu . aku ws pun satu tick . hahahha . rupanyaa .

Nurcahaya Atikah said...

Haha. Minggu lepas ada hntr repair, smpai skrg nda baik2 lgi. Sedihyaa. Sdh larr time cuti nie kn ke KK... Teda sdh mau gmbr2. Haha... Sabor je larr...

Siti Nur Zawanah Binti Tangah said...

Itula tuu. Piano tiles pun aku liat nda berubah2 crown mu . Sdgkn hrtu bukan main ckp kan jdkan sampai 200 crown . Hahahha

Nurcahaya Atikah said...

Haha. Atu larr wa... Aishhh. Spoil bnr. Bru jak download Piano tiles balik. Punya byk crown mu. T'pksa kejar balik nie. Aduiii...

Post a Comment